top of page
Search
  • Writer's pictureVladimir Pejić

ASUS ROG Falchion Recenzija


Pozdrav svima, od ASUS-a sam za testiranje dobio ROG Falchion tastaturu koju krase specifičnosti poput veoma traženog 65%-nog formata, bežične lag free konekcije i vrlo zanimljivo crvenih Cherry MX svičeva. Iako je Cherry MX začetnik takozvanog hajpa za mehaničkim tastaturama, one koje su zaista i opremljene mehanikom ovog proizvođača su možda i najređi proizvodi na tržištima uopšte. Prva i poslednja sa kojom sam se ja sreo bila je Cooler Masterova SK650, koja mi je ostala u sećanju kao jedna od najgorih tastatura koje sam imao priliku koristiti a sve zbog specijalnog niskoprofilnog tipa Cherry sviča.


Na svu sreću ROG Falchion koristi linearne crvene svičeve regularne veličine i dizajna, što u startu veoma obećava. Kada je pakovanje u pitanju, unutra nećete pronaći puno toga, ali ono što dobijate ima veoma veliki značaj za hard core gejmere. Ovo što vidite je takozvani ekstender za USB dongle, koji kada iskombinujete sa priloženim kablom možete staviti na ivicu radnog stola kako bi ovoj bežičnoj tastaturi omogućili prostor bez interferencija što u konačnici rezultuje impresivnim lag free gaming iskustvom.





21 views0 comments
bottom of page